Po privatizaci Barrandova měly do filmové produkce vstoupit blahodárné tržní síly a neviditelná ruka trhu nám měla zajistit ty nejlepší umělecké zážitky na světě, když tvůrci konečně dostali svoboděnku od tyranie Jakeše, no nestalo se tak, přesně jak režisérka Chytilová a další varovali.
FOTO: TOP News
Na většinu českých filmů se nedalo dívat, chodilo se na ně z povinnosti vůči vlasti a pokud recenze nebyly příznivé, rozhodli se pořadatelé zvát jen pečlivě vybrané a nejen chlebíčkem uplacené presstituty, kteří pochválí i duševní průjmy absolventů ztransformované FAMU.
Ale pak přišel po covidu dlouho očekávaný Havel, jenž se měl stát živou vodou pro kina a celý filmový průmysl.
Lucerna, kterou tak miloval zastupující říšský protektor Heydrich, však byla poloprázdná, podnikatelé v motýlcích zklamaní, publikum otrávené jak Rokytka novičokem a recenze kromě Bakalových listů film ztrhaly s tím, že přinejlepším na jeho natočení bylo ještě brzo.
A tak můžeme do kin zadarmo!
Co to znamená?
Film Havel se stává součástí státní ideologie, dotované i s Geislerovou z našich daní a dluhů, včetně evropských bilionů, ačkoliv podle platné ústavy se republika na žádnou ideologii či náboženství nesmí a nemá vázat.
Hra na demokracii skončila, zapomeňte a vítejte v techno-fašistickém havlistánu, konstatují TOP konzultovaní politologové.
Související články:
Žádné komentáře:
Okomentovat