Stránky

Pages

Pages

sobota 20. ledna 2018

Byl Boyang hyperborejským Praslovanem?

Nalezne-li urozený člověk svou dobu, povznese se; nenalezne-li ji, odejde a nechá růst plevel. Pane, vidím, že chceš odejít do samoty; kvůli sobě samému tě prosím, ulož své myšlenky do nějaké knihy. Strážce Jin Hin se tak zasloužil o filosofii téměř jako Dan.
Dao (džíva, duše, nús) je nestvořená, nezrozená a z ní vznikají protiklady jing a jang, vesmír, Nebesa, Země a mudrc. Lidová filosofie čerpala moudrost z nejstarších a nejhlubších pramenů a byla předávána od úst k uším, takže i Konfucius přišel osobně k Starému mistrovi Li pro radu ohledně ceremoniálu. 

Výrazně zemědělský životní styl venkovského lidu zůstal v Číně dodnes, stejně jako lidové zvyky v průběhu roku: slavení zimního slunovratu ve formě Vánoc, jarní rovnodennosti Velikonocemi včetně malovaných vajec jako symbolů plodnosti. Pak jsou to stejné zemědělské nástroje a praktiky, řemesla, rodinné vztahy atd.

Ze samotné Číny pod tlakem šamanských císařů cromaňonců prchali Praslované směrem východním do Koreje, Vietnamu a Indočíny, kde se dodnes udrželo jejich slabičné písmo a četné jazykové prvky i praslovanský sociální světonázor.

Při pátrání po rodišti dávných Slovanů tak nevystačíme teritoriem střední Evropy, ani Krétou či Řeckem. Je třeba jít dále do Orientu, kde vodítkem mohou být nejstarší a dodnes platné místní názvy ve Středním Orientě, dané snad už na počátku neolitu usedlými zemědělci, kteří krajinu trvale obývali. 

Některé místní názvy v těch končinách pocházejí zajisté od vládnoucích kruhů, ale ty jsou pozdější a odvozené z pohanské mytologie. Kdežto názvy praslovanské jsou věcné a reálné, označují hory, skalnaté, lesnaté nebo zasněžené, řeky podle barvy vody nebo praktického užitku.

Je to především název veletoku Ámu-Darjá, který dal neolitickým zemědělcům první obživu a tomuto názvu rozumíme takto: ÁMU- je původní přivlastňovací zájmeno ve 3. pádě, česky "m-ám" a druhá složka -DARJA znamená "darující". Celý název "Nám-Darující" vystihuje, že řeka svými náplavami z pamírských velehor "darovala" těmto prvním zemědělcům úrodu.

První masovější migrace neolitických Praslovanů z jejich ámudarské pravlasti směřovala směrem východním do úrodných povodí řek čínských, kde je neolit doložen už v 9. tisíciletí př.n.l. Zde se v průběhu pěti tisíciletí natolik rozmnožili, že celá Čína byla praslovanská. Jenže tato vybudovaná a zásobená země přilákala ze střední Asie lovecké kmeny, aby se ve 4. tisíciletí př.n.l. jejich šamani stali čínskými císaři. 

Pod jejich vlivem byli domácí Praslované zotročeni, jazykově odnárodněni a jejich kultura značně zdeformována. Přesto v jednoslabičných slovech čínských vytušíme slovní kořeny praslovanské, např.: Z praslovanského "kunika" (sestava - písmo) do čín. "king" (písmo - kniha), z praslov. "themje" (témě - půda) do čín. "thján" (pole).

Byly domněnky, že lovci přecházeli postupně na zemědělství. Avšak v tom jim bránily jejich mytologické předsudky a měly k němu hluboký odpor. Jak praví Tacitus o Germánech: "Proč by si obživu prací dobývali, když mečem a krví ji získali snadněji?" Takže zemědělství a vše co k němu patří, zůstalo po všechny věky výhradně v rukou k tomu zrozených Praslovanů, případně genetických míšenců s nimi.

I v Evropě po porážce husitské revoluce bylo původní slovanské zemědělské a řemeslnické obyvatelstvo přišedší do Čech z Itálie (Venezia) trpěno, jen když odvádělo produkty germánským-cromaňonským pánům, ovšem do honiteb si pro jelena vkročit nesmělo a i jinak bylo až do josefínského Tolerančního patentu zcela bezprávné. 

Historici ukazují vznik ranné feudální šlechty právě z cromaňonců, kteří si uzákonili například možnost ohřívat si v zimě na lovu ruce v útrobách vyvrhnutého praslovana a inspirovali nakonec v Bastile sedícího markýze de Sade k napsání 100 dní Sodomy, kde uměleckou formou popisuje zvrhlé praktiky feudálních soudců a bankéřů. 

Pár holek jsem sice plácl po zadku, ale nikdy jsem nebral úplatky, jako můj tchán soudce jehož rodina mne nechala vyproseným královským příkazem zavřít, uvedl "božský markýz" de Sade v slavné pařížské věznici a vyzval křikem z okna pracující francouzský lid k dobytí nenáviděné královské pevnosti.

Jeho stěžejní dílo 120 dní Sodomy ukryté v Bastile pak čekalo 120 let na vydání. Slouhové režimu mezitím po něm mstivě pojmenovali sexuální úchylku, kterou však sám systém odporných cromaňonských lichvářů a šamanů nastolený kontrarevolucí inherentně trpěl a trpí.

K šaríatskému neofeudalismu chce Brusel prostřednictvím importu wahábistů Čechy a Evropu vrátit s tím, že budou washingtonskými "osvícenými ilumináty" použiti k útoku na východní "revizionistické státy" vzdorující globální moci koalice Izrusa. 

Je proto jen dobře, že v ČR vzniklo Sdružení veteránů Vietnamské lidové armády, které je schopno díky své vítězné tradici a praslovanskému původu společně s českými brannými spolky, domobranou a obnovenou Stráží obrany státu teritorium ČR před různými nájezdníky a jinými neokonzervativci bránit a ubránit. Czexit prostřednictvím referenda podporuje už 85 procent obyvatelstva ČR. Drahoš ho však odmítá povolit, upozorňují TOP konzultovaní politologové. Jak rozhodneme?




Žádné komentáře:

Okomentovat